Pròxim dimarts 20 de gener es convoca Assemblea General Extraordinària
Barcelona, 2 de gener de 2026
El pròxim dimarts 20 de gener de 2026, a les 17.00 h, el Col·legi de l’Enginyeria Tècnica d’Obres Públiques i de l’Enginyeria Civil de Catalunya convoca l’Assemblea General Extraordinària, amb motiu de la celebració de les eleccions al Consejo del CITOP, que tindran lloc el divendres 17 d’abril de 2026.
L’objectiu d’aquesta assemblea és procedir a la designació dels membres de la mesa electoral, un pas imprescindible dins del procés electoral. Per aquest motiu, la participació dels col·legiats i col·legiades és especialment important.
En l’Assemblea Extraordinària en la qual s’escollirà, mitjançant sorteig entre els col·legiats i col·legiades amb dret a sufragi passiu, tres vocals i un suplent per a cadascun d’ells. Si algú es vol presentar de forma voluntària és necessari que ho comuniqui enviant-nos un email a: catalunya@enginyeriacivil.cat
L’assemblea es durà a terme en format telemàtic, a través de la plataforma Zoom, podeu accedir a la reunió mitjançant aquest enllaç:
- Accés Zoom
- Meeting ID: 828 4588 7231
Passcode: 082969
Us animem a participar-hi activament i a formar part d’aquest procés clau per al funcionament i la representativitat del nostre Col·legi.
Consulta: Ordre Dia
Consulta: ACTA A.E. 20/01/2026
Organitzat

Noticias relacionadas
Barcelona, 12 de juny de 2026 Reutilització d'aigua, la resiliència hidràulica i els reptes del canvi climàtic Ja està disponible el número 59 de la revista AIGUA AMIGA, editada per l'Associació Catalana d’Amics de l’Aigua [...]
Barcelona, 5 de juny de 2026 Grupo Puma organitza a el proper 11 de juny, de 17.00 a 19.00 h, una jornada tècnica online i gratuïta sobre la "Introducción al refuerzo de estructuras con fibra [...]
Barcelona 3 de juny de 2026 L'Espai Mataró Connecta acollirà el proper dijous 11 de juny una jornada tècnica sobre "La problemàtica del radó i el nou Reglament de Seguretat Contra Incendis en Establiments Industrials [...]


